Aanvragen seizoenkaart via Stichting Laat Ons Weer Eens Samen Juichen

Supporters van FC Groningen die onder of rond de armoedegrens leven en daardoor geen seizoenkaart van hun favoriete club (meer) kunnen kopen, kunnen ook dit seizoen gebruik maken van Stichting Laat Ons Weer Eens Samen Juichen.

De stichting heeft voor het seizoen 2024-2025 tweehonderd seizoenkaarten verlengd, zodat deze kunnen worden verstrekt aan supporters die aan de voorwaarden voldoen om van zo’n seizoenkaart gebruik te kunnen maken. Nieuwe aanvragers krijgen hierbij de voorkeur boven supporters die afgelopen seizoen al een kaart hebben gehad. De aanvragen worden op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen en kunnen uiterlijk tot 7 juli gedaan worden.

Voorwaarden

Wie zo’n aanvraag doet moet recht hebben op, of een aanvullende uitkering krijgen uit de Wet Werk en Bijstand, of moet rondkomen van bijstandsniveau of lager. Bij de toekenning zal altijd getoetst worden of de begunstigde voldoet aan de gestelde criteria. Uiteraard is het ook dit jaar voor supporters weer mogelijk om een seizoenkaart of een vrij bedrag te doneren aan de Stichting. Alle giften zijn zeer welkom.

Alle informatie over de Stichting, hoe een aanvraag te doen en hoe je kunt doneren is via deze link te vinden.